Magamról

Érzelmek, értelem, fejlődés, tanulás, család, társadalom, munka, párkapcsolat, gyereknevelés, barátság, politika, lélek, test, tánc és némi keleti kultúra. Minden, ami foglalkoztat, természetesen női szemmel.

Kreatív

Nekem fontos írások

  • Orsolya Zeliska: Kedves Nézz be hozzám! Én is beszereztem egy mézeskalács ütőfát. Azt szeretném kérdezni, hogy te m... (2016.12.02. 11:18) Mézeskalács-ütőfa Erdélyből
  • estve: Elolvastam többször is, de csak a mártásnál szerepel tojás. Biztosan nem kell a tésztájába is? (2014.01.01. 21:18) Örök klasszikus - aranygaluska
  • Gergely László: Csudálatos, Mary! Esetleg gyömbéres kalács receptje is van? :) (2012.07.23. 00:05) Mary sajtos pogácsája
  • Gergely László: Jól "hangzik"! Örülök, hogy folytatod az írást, hiszen ez a blog a szülinapi ajándékod! :) (2012.06.26. 20:54) Mentaszörp
  • Rita Örvényesi: Kedves Peti! Gyakorlatilag hónapokra... hosszabb tapasztalatom nincs, nálunk bármely mennyiség elf... (2012.02.27. 21:31) Befőzött lecsó, azaz házi lecsókonzerv keresztanyám módján

Keresőszavak

advent (2) ajándék (6) alvás (2) amina (3) angol (2) arab (4) assaya (2) bara (3) baracklekvár (4) barátság (4) befőzés (3) betegség (2) bicikli (2) biciklizés (2) bizonyosság (2) boldog (5) bonbon (2) citromhéj (2) coach (5) coaching (8) család (6) csirke (2) csók (2) csokoládé (2) desszert (3) dió (3) édesség (10) egészséges (5) elfogadás (2) eltevés (2) emlék (3) erő (2) étel (3) fánk (2) fekete (2) felháborodás (2) férj (3) festés (2) festmény (2) film (6) finom (6) főétel (3) fűszer (4) gyerekek (4) gyermek (6) hagyma (2) hastánc (5) házassági évforduló (2) házi (7) házi kézápolás (2) (2) hóvirág (2) iskola (2) jácint (2) jazz (2) jóga (3) kakaóscsiga (2) kalács (4) kalácstészta (3) karácsony (13) kávé (3) kelt (5) kenyér (2) képességeim határa (2) képpel (18) kert (4) kiállítás (4) kikapcsolódás (3) kirándulás (7) könnyű étel (2) könyv (2) koreográfia (2) kórház (2) lecsó (2) lecsókonzerv (2) lekvár (3) lekváros (5) limara (2) maradék felhasználása (2) megértés (2) menta (2) méz (5) mézeskalács (4) miata (6) mozi (3) művészet (3) múzeum (5) mx5 (2) nagymama (8) olaj (2) olasz (3) olvasás (5) önismeret (6) öröm (4) örvényes (2) ősz (2) paprika (2) paradicsom (3) port.hu (3) pszichológia (6) recept (41) receptek (36) rétes (2) réteslap (2) sajt (2) sárgabarack (4) séta (2) sonka (2) spagetti (2) spenót (2) sütemény (3) sütés (6) szépművészeti (2) szerelem (3) szeretem (6) szeretet (3) szicília (2) szórakozás (4) tánc (6) tanulás (6) tapasztalat (2) tartósítószermentes (3) tartósítószer nélkül (3) tavasz (3) tavaszváró (3) tél (2) templom (2) tészta (6) tükör (2) tulipán (2) ünnep (2) utazás (7) ütőfa (2) vacsora (2) vágy (2) vallási (2) város (2) videosmart (2) wellness (3) youtube (2) zene (4) zserbó (2) zűrös nap (2) A blogban általam megjelölt kereshető kifejezések

2010.11.28. 15:25 CsR

Madarak a teraszunkon

Címkék: karácsony advent dísz maradék felhasználása

Reggel még rosszkedvűen ébredtem és délelőtt a konyhában azon gondolkodtam, volt-e már ilyen életemben, hogy ennyire nem vártam a Karácsonyt. Azután győzött a kötelességtudat és az ebédkészítés mellett elkezdtem feldíszíteni a lakást. Készen lett az adventi koszorú, meg lehoztuk a padlásról a karácsonyi díszek és kellékek egy részét is.

Egész nyáron foglalkoztatott már, hogy a szép új teraszunk milyen jó lehetőséget is nyújt különféle felakasztható, lógatható dekorációhoz. Még pénteken este jártam bámészkodni az Oázisban, ott tetszett meg egy télies, havas stílusú dísz. Győzködtem magam, aztán nem vettem meg, főleg, hogy legalább 3 darab mutatna belőle jól, s az már közel négyezer forint kiadás. Hiszen ezt én is meg tudom csinálni!

A készítéshez a következő dolgokat használtam fel:
fehér spárga, maradék csillogó, átlátszó gyöngy, fekete kartonpapír (igazából ezüstöt akartam, de az nem volt itthon), kb. 8-10 cm-es gallydarabkák (az orgonáról vágtam le, 1.ÖB fúrta ki nekem, hogy fűzhető legyen), vegyesen fából készült gyöngyök, vegyesen termések, tobozok, fehér toll, némi maradék fehér habszivacs csomagolóanyag hópelyhek kivágásához, ha az nincs, akkor vatta. (Persze mindezt lehet venni is, horror áron  a hobbiboltban.)

Kellékek: ezüst színű üvegfesték, ezzel rajzoltm meg a madár szemét, csőrét, szárnyát, olló, nagy lyukú, erős tű a fűzéshez, ragasztópisztoly, csak hogy legyen mivel megégetni a kezem.

A munka folyamata:

- megrajzoltam a kartonra a madarakat, füzérenként 2-2 darabot, az üvegfestékkel először egyik, majd a másik oldalukat díszítettem
- a kertben vágtam kis gallyakat, ügyetlenkedésemet látva 1.ÖB szíve megesett rajtam és kifúrta őket
- kb. 1 - 1,5 méteres darabot vágtam a madzagból, befűztem a tűbe és csomót kötöttem az aljára
- elkezdtem fűzni sorban a "hozzávalókat", mindegyiküket csomóval választottam el az előzőtől (a tobozoknál és terméseknél nagyon óvatosnak kell lenni, ha nem lehet átszúrni, ott a ragasztópisztoly!)
- a karton madarakon is egyszerűen egy jókora fércöltéssel fűztem át a zsineget, ráragasztottam a tollakat és a gyöngyöt a szárnyak helyére
- a maradék csomagolóanyagból hópihéket vágtam, ha ilyen nincs, vattából is lehet pompomokat készíteni
- a kis gallyakat hármasával vagy négyesével fűztem egymás után, a ragasztópisztollyal a végén rögzítettem őket, hogy ne forogjanak el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nezzbehozzam.blog.hu/api/trackback/id/tr382478941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása