Magamról

Érzelmek, értelem, fejlődés, tanulás, család, társadalom, munka, párkapcsolat, gyereknevelés, barátság, politika, lélek, test, tánc és némi keleti kultúra. Minden, ami foglalkoztat, természetesen női szemmel.

Kreatív

Nekem fontos írások

  • Orsolya Zeliska: Kedves Nézz be hozzám! Én is beszereztem egy mézeskalács ütőfát. Azt szeretném kérdezni, hogy te m... (2016.12.02. 11:18) Mézeskalács-ütőfa Erdélyből
  • estve: Elolvastam többször is, de csak a mártásnál szerepel tojás. Biztosan nem kell a tésztájába is? (2014.01.01. 21:18) Örök klasszikus - aranygaluska
  • Gergely László: Csudálatos, Mary! Esetleg gyömbéres kalács receptje is van? :) (2012.07.23. 00:05) Mary sajtos pogácsája
  • Gergely László: Jól "hangzik"! Örülök, hogy folytatod az írást, hiszen ez a blog a szülinapi ajándékod! :) (2012.06.26. 20:54) Mentaszörp
  • Rita Örvényesi: Kedves Peti! Gyakorlatilag hónapokra... hosszabb tapasztalatom nincs, nálunk bármely mennyiség elf... (2012.02.27. 21:31) Befőzött lecsó, azaz házi lecsókonzerv keresztanyám módján

Keresőszavak

advent (2) ajándék (6) alvás (2) amina (3) angol (2) arab (4) assaya (2) bara (3) baracklekvár (4) barátság (4) befőzés (3) betegség (2) bicikli (2) biciklizés (2) bizonyosság (2) boldog (5) bonbon (2) citromhéj (2) coach (5) coaching (8) család (6) csirke (2) csók (2) csokoládé (2) desszert (3) dió (3) édesség (10) egészséges (5) elfogadás (2) eltevés (2) emlék (3) erő (2) étel (3) fánk (2) fekete (2) felháborodás (2) férj (3) festés (2) festmény (2) film (6) finom (6) főétel (3) fűszer (4) gyerekek (4) gyermek (6) hagyma (2) hastánc (5) házassági évforduló (2) házi (7) házi kézápolás (2) (2) hóvirág (2) iskola (2) jácint (2) jazz (2) jóga (3) kakaóscsiga (2) kalács (4) kalácstészta (3) karácsony (13) kávé (3) kelt (5) kenyér (2) képességeim határa (2) képpel (18) kert (4) kiállítás (4) kikapcsolódás (3) kirándulás (7) könnyű étel (2) könyv (2) koreográfia (2) kórház (2) lecsó (2) lecsókonzerv (2) lekvár (3) lekváros (5) limara (2) maradék felhasználása (2) megértés (2) menta (2) méz (5) mézeskalács (4) miata (6) mozi (3) művészet (3) múzeum (5) mx5 (2) nagymama (8) olaj (2) olasz (3) olvasás (5) önismeret (6) öröm (4) örvényes (2) ősz (2) paprika (2) paradicsom (3) port.hu (3) pszichológia (6) recept (41) receptek (36) rétes (2) réteslap (2) sajt (2) sárgabarack (4) séta (2) sonka (2) spagetti (2) spenót (2) sütemény (3) sütés (6) szépművészeti (2) szerelem (3) szeretem (6) szeretet (3) szicília (2) szórakozás (4) tánc (6) tanulás (6) tapasztalat (2) tartósítószermentes (3) tartósítószer nélkül (3) tavasz (3) tavaszváró (3) tél (2) templom (2) tészta (6) tükör (2) tulipán (2) ünnep (2) utazás (7) ütőfa (2) vacsora (2) vágy (2) vallási (2) város (2) videosmart (2) wellness (3) youtube (2) zene (4) zserbó (2) zűrös nap (2) A blogban általam megjelölt kereshető kifejezések

2011.03.27. 08:30 CsR

Ejnye-ejnye...

Címkék: tavasz tanulás barátság coaching

Hát szégyellhetem magam, mert legalább egy hete nem írtam Nektek. Itt a tavasz, 4.ÖB egyre többet szeretne kint lenni a kertben, én meg igazodom hozzá. A jó idő és a napsütés nagytakarításra invitált, elraktam a téli holmikat, mostam, mint egy mosómedve, pakoltam, rendet tettem. A héten a főzés is a hagyományos családi ételeinkre szorítkozott, nem próbáltam ki semmi újdonságot. Így aztán csak este jut idő arra, hogy írogassak, akkor meg a coachinggal vagyok elfoglalva. Tanulok, szakcikkeket olvasok és írok, összefoglalom a találkozókat, ajánlatokat készítek, tervezgetek.

Persze azért sok jó dolog történik velem. A héten együtt ebédeltem egy nagyon régi barátnőmmel. Feltöltődtem a találkozástól. Ha olvasod, nagyon köszönöm neked még egyszer! Nem lenne szabad elveszíteni egymást szem elől.

Történt még valami... Megszületett egy nagy ötlet, egy női oktatási és rekreációs klub ötlete, ezen is sokat dolgoztam a héten. Még a gondolkodás és tervezés fázisában vagyunk, a társammal, de nagyon-nagyon lelkesen állunk a témához. Imádni fogjuk, azt hiszem! Beszámolok majd a fejleményekről, de még nem akarok elkiabálni semmit.

Viszont élvezem, hogy pezseg körülöttem a világ! Talán itt az ideje, hogy összekapjam magam időgazdálkodás terén, ugye?

Még valami: a képet Japán miatt választottam, de erről többet holnap.

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nezzbehozzam.blog.hu/api/trackback/id/tr162774717

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jámborné Balog Tünde - A NAGY HULLÁM 2011.03.27. 11:06:01

HAGYMALEVELEK Kedves Öcsémuram! Hogy rosszabbnál rosszabb híreket hallani a Felkelő Nap Országából, sokat gondolok Kedre. Reménylem, nem éppen arra vette útját, hol Magna Materünk, a Nagy Természet megúnván fiai hetvenkedését, egyetlen vállrándítással...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása