Magamról

Érzelmek, értelem, fejlődés, tanulás, család, társadalom, munka, párkapcsolat, gyereknevelés, barátság, politika, lélek, test, tánc és némi keleti kultúra. Minden, ami foglalkoztat, természetesen női szemmel.

Kreatív

Nekem fontos írások

• Orsolya Zeliska: Kedves Nézz be hozzám! Én is beszereztem egy mézeskalács ütőfát. Azt szeretném kérdezni, hogy te m... (2016.12.02. 11:18) Mézeskalács-ütőfa Erdélyből
  • estve: Elolvastam többször is, de csak a mártásnál szerepel tojás. Biztosan nem kell a tésztájába is? (2014.01.01. 21:18) Örök klasszikus - aranygaluska
  • Gergely László: Csudálatos, Mary! Esetleg gyömbéres kalács receptje is van? :) (2012.07.23. 00:05) Mary sajtos pogácsája
  • Gergely László: Jól "hangzik"! Örülök, hogy folytatod az írást, hiszen ez a blog a szülinapi ajándékod! :) (2012.06.26. 20:54) Mentaszörp
  • Rita Örvényesi: Kedves Peti! Gyakorlatilag hónapokra... hosszabb tapasztalatom nincs, nálunk bármely mennyiség elf... (2012.02.27. 21:31) Befőzött lecsó, azaz házi lecsókonzerv keresztanyám módján

Keresőszavak

advent (2) ajándék (6) alvás (2) amina (3) angol (2) arab (4) assaya (2) bara (3) baracklekvár (4) barátság (4) befőzés (3) betegség (2) bicikli (2) biciklizés (2) bizonyosság (2) boldog (5) bonbon (2) citromhéj (2) coach (5) coaching (8) család (6) csirke (2) csók (2) csokoládé (2) desszert (3) dió (3) édesség (10) egészséges (5) elfogadás (2) eltevés (2) emlék (3) erő (2) étel (3) fánk (2) fekete (2) felháborodás (2) férj (3) festés (2) festmény (2) film (6) finom (6) főétel (3) fűszer (4) gyerekek (4) gyermek (6) hagyma (2) hastánc (5) házassági évforduló (2) házi (7) házi kézápolás (2) (2) hóvirág (2) iskola (2) jácint (2) jazz (2) jóga (3) kakaóscsiga (2) kalács (4) kalácstészta (3) karácsony (13) kávé (3) kelt (5) kenyér (2) képességeim határa (2) képpel (18) kert (4) kiállítás (4) kikapcsolódás (3) kirándulás (7) könnyű étel (2) könyv (2) koreográfia (2) kórház (2) lecsó (2) lecsókonzerv (2) lekvár (3) lekváros (5) limara (2) maradék felhasználása (2) megértés (2) menta (2) méz (5) mézeskalács (4) miata (6) mozi (3) művészet (3) múzeum (5) mx5 (2) nagymama (8) olaj (2) olasz (3) olvasás (5) önismeret (6) öröm (4) örvényes (2) ősz (2) paprika (2) paradicsom (3) port.hu (3) pszichológia (6) recept (41) receptek (36) rétes (2) réteslap (2) sajt (2) sárgabarack (4) séta (2) sonka (2) spagetti (2) spenót (2) sütemény (3) sütés (6) szépművészeti (2) szerelem (3) szeretem (6) szeretet (3) szicília (2) szórakozás (4) tánc (6) tanulás (6) tapasztalat (2) tartósítószermentes (3) tartósítószer nélkül (3) tavasz (3) tavaszváró (3) tél (2) templom (2) tészta (6) tükör (2) tulipán (2) ünnep (2) utazás (7) ütőfa (2) vacsora (2) vágy (2) vallási (2) város (2) videosmart (2) wellness (3) youtube (2) zene (4) zserbó (2) zűrös nap (2) A blogban általam megjelölt kereshető kifejezések

2010.12.29. 15:26 CsR

Kirándulós kettesben-nap

Címkék: séta kirándulás jános hegy lukács fürdő náncsi néni gül baba türbe

Tegnap "kettesben-napot" tartottunk, egyszerűen rájöttünk, hogy rendszeres időközönként szükségünk van egymás társaságára és a gyerekmentes élményekre. Ezt a napot 1.ÖB kapta ajándékba tőlem, ő választhatott programot. A végére persze konszenzus lett, de ez az élmény értékéből mit sem von le.

Kicsit borzongtam az erdei kirándulás ötletétől a hideg miatt. Mire felértünk a János-hegyi kilátó tetejére átértékeltem a helyzetet: melegem volt. Nagyon jól esett a hűs és tiszta levegő még akkor is, ha felfelé kaptatva a kitaposott havas erdei úton nehezen kapkodtam utána. A kilátót szépen felújították, érdemes megnézni, tavasszal szerintem felvesszük a "gyerekes programok" közé is.

Jól átfagyva és elfáradva tértünk be Náncsi néni vendéglőjébe. A forró húsleves kellemesen átmelegített, 1.ÖB pedig mind a 10 ujját megnyalta a halészlé után. Bár azt még mindig nem értem, mit is lehet szeretni a túrógombócban, elfogadtam értékítéletét: isteni finom. Kávé helyett egy kis budai sétával frissültönk fel. Még soha nem láttam Gül baba türbéjét, pont útba is esett. A csodás rózsák behavazva várják a tavaszt, pont úgy, mint én. Felmelegedni - legalább átmenteileg - a Lukács-fürdő 40 fokos medencéjében sikerült... A fürdés és a gyógyvíz nagyon jól esett, igyekeztünk betartani az ajánlott fürdési időket. Kár, hogy rengetegen voltak, meghittebb fürdőzésre és pihenésre vágytam. Viszont a körmeim olyan szépek lettek tőle (erre ma reggel döbbentem rá), hogy ÖB meg is ígérte, fog nekem egy-egy litert hozni az ivókútról. Szigorúan kézfürdető célzattal, mert szörnyű íze van. A fürdőbe járással egy gond van csak: a végén hajat kell mosni és szárítani, ami legalább egy órás művelet. Lehet, hogy mégis sikerül majd megszeretnem?

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lackfi János - KÉK 2010.12.30. 15:15:59

SZÍNEKSoha akkora csendet! Úgy istenigazából ránk szakadt az ég, annyi hó hullott, amennyi már nincs is, nem is hinné az ember, hogy ennyi elfér odafenn, hogy még mindig van belőle. Ugyan hová pakolják a mennyben az egészet, amikor éppen nincs tél, kom...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.