Magamról

Érzelmek, értelem, fejlődés, tanulás, család, társadalom, munka, párkapcsolat, gyereknevelés, barátság, politika, lélek, test, tánc és némi keleti kultúra. Minden, ami foglalkoztat, természetesen női szemmel.

Kreatív

Nekem fontos írások

• Orsolya Zeliska: Kedves Nézz be hozzám! Én is beszereztem egy mézeskalács ütőfát. Azt szeretném kérdezni, hogy te m... (2016.12.02. 11:18) Mézeskalács-ütőfa Erdélyből
  • estve: Elolvastam többször is, de csak a mártásnál szerepel tojás. Biztosan nem kell a tésztájába is? (2014.01.01. 21:18) Örök klasszikus - aranygaluska
  • Gergely László: Csudálatos, Mary! Esetleg gyömbéres kalács receptje is van? :) (2012.07.23. 00:05) Mary sajtos pogácsája
  • Gergely László: Jól "hangzik"! Örülök, hogy folytatod az írást, hiszen ez a blog a szülinapi ajándékod! :) (2012.06.26. 20:54) Mentaszörp
  • Rita Örvényesi: Kedves Peti! Gyakorlatilag hónapokra... hosszabb tapasztalatom nincs, nálunk bármely mennyiség elf... (2012.02.27. 21:31) Befőzött lecsó, azaz házi lecsókonzerv keresztanyám módján

Keresőszavak

advent (2) ajándék (6) alvás (2) amina (3) angol (2) arab (4) assaya (2) bara (3) baracklekvár (4) barátság (4) befőzés (3) betegség (2) bicikli (2) biciklizés (2) bizonyosság (2) boldog (5) bonbon (2) citromhéj (2) coach (5) coaching (8) család (6) csirke (2) csók (2) csokoládé (2) desszert (3) dió (3) édesség (10) egészséges (5) elfogadás (2) eltevés (2) emlék (3) erő (2) étel (3) fánk (2) fekete (2) felháborodás (2) férj (3) festés (2) festmény (2) film (6) finom (6) főétel (3) fűszer (4) gyerekek (4) gyermek (6) hagyma (2) hastánc (5) házassági évforduló (2) házi (7) házi kézápolás (2) (2) hóvirág (2) iskola (2) jácint (2) jazz (2) jóga (3) kakaóscsiga (2) kalács (4) kalácstészta (3) karácsony (13) kávé (3) kelt (5) kenyér (2) képességeim határa (2) képpel (18) kert (4) kiállítás (4) kikapcsolódás (3) kirándulás (7) könnyű étel (2) könyv (2) koreográfia (2) kórház (2) lecsó (2) lecsókonzerv (2) lekvár (3) lekváros (5) limara (2) maradék felhasználása (2) megértés (2) menta (2) méz (5) mézeskalács (4) miata (6) mozi (3) művészet (3) múzeum (5) mx5 (2) nagymama (8) olaj (2) olasz (3) olvasás (5) önismeret (6) öröm (4) örvényes (2) ősz (2) paprika (2) paradicsom (3) port.hu (3) pszichológia (6) recept (41) receptek (36) rétes (2) réteslap (2) sajt (2) sárgabarack (4) séta (2) sonka (2) spagetti (2) spenót (2) sütemény (3) sütés (6) szépművészeti (2) szerelem (3) szeretem (6) szeretet (3) szicília (2) szórakozás (4) tánc (6) tanulás (6) tapasztalat (2) tartósítószermentes (3) tartósítószer nélkül (3) tavasz (3) tavaszváró (3) tél (2) templom (2) tészta (6) tükör (2) tulipán (2) ünnep (2) utazás (7) ütőfa (2) vacsora (2) vágy (2) vallási (2) város (2) videosmart (2) wellness (3) youtube (2) zene (4) zserbó (2) zűrös nap (2) A blogban általam megjelölt kereshető kifejezések

2011.09.27. 18:29 CsR

Utazási beszámoló 1. - Horvátország

Címkék: utazás miata

Múlt pénteken indultunk. Kisautóval, kettesben, közös szülinapi ajándék-utazásra magunktól, magunknak...

A srácokat elindítottuk suliba, IV.ÖB a nagymamánál maradt. A délelőttöt "sátor alatt" töltöttük, mert haladni akartunk, így az autópályán csukott tetővel és gyorsabban utaztunk. Alig vártuk, hogy letérjünk a horvát hegyek közt vezető főútra. Ragyogott a nap, élveztem, ahogy a hátam melengeti a kocsiban. Friss levegő, fák, kék ég, napsütés, szabadság!

Kora délután érkeztünk Plitvicára. Évek óta mindig csak elszáguldottunk mellette, megállapítva, hogy "de kár, most sincs időnk rá, hogy megnézzük... sietünk haza, vége a nyaralásnak vagy épp azt, hogy siessünk, siessünk, hol van már a tenger!".

No ezúttal megálltunk, megnéztük. Valószínűtlenül kékeszöld víz, fák, sziklák, vízesés, gazdag növényzet. Csak a legveszélyesebb helyeken - vagy még ott se - véd korlát a vízbe vagy a mélybe zuhanástól. A kisebb vízesések, mocsaras részek, sekélyebb tavak vagy meredekebb sziklák mellett fából készült járda szeli át.

Végigjártuk a parkot, hajóztunk, buszoztunk is. Arra a megállapításra jutottunk, hogy a 4-es bejáratnál parkolva és onnan indulva lehet kényelmesen bejárni, végigsétálni a parkot, majd busszal visszatérni a kocsihoz. Mi  épp fordított irányban csináltuk végig a programot,  az 1-es kaputól indultunk - naná, így tűnik logikusnak, nem?  A végére hagytuk a buszozást, felmentünk a vízesések tetejéig, majd rövidke séta után, a sötétedés közeledtével inkább busszal tértünk vissza a parkolóig. Kíváncsi vagyok, milyen a táj késő ősszel, amikor már színesedik a fák lombja, vagy télen, amikor jégcsapokban fagy meg a vízesések széle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.